grafično oblikovanje
omogoča učinkovito komuniciranje podjetja z javnostjo. Z njim lahko oblikujemo močna sporočila, ki podjetja ločijo od množice ostalih, podobnih podjetij na trgu. Sporočila, ki jih želijo podjetja posredovati javnosti, lahko grafično oblikovanje ustvari na različne načine.
Grafični oblikovalec lahko oblikuje podobe, besedila ali oboje hkrati. Pogosto že samo s podobami ali spremenjeno obliko besedila sporočimo gledalcu čisto drugačno sporočilo kot navaden tekst. Podobe imajo na ljudi močan vpliv, grafično oblikovanje pa jih zna uporabiti.
Z dobro oblikovanimi teksti in podobami lahko povemo več, kot samo z besedami.
Gledalcu lahko poleg osnovnega sporočila, posredujemo tudi občutke in razpoloženja. Izdelke, ki jih ustvari grafično oblikovanje, lahko vidimo vsak dan: v oglasih, znakih različnih blagovnih znamk, na spletnih straneh, pa tudi na platnicah knjig, v revijah, časopisih in celo na pisemskih ovojnicah.
S kombinacijo kreativnosti in sodobne tehnologije lahko grafično oblikovanje razišče možnosti usklajevanja podob in besed, tako da med njimi ustvari razmerje, ki je ne samo privlačno za oko, ampak tudi sporoča točno to, kar je naročnik želel.